.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 19 oktober 2013

kerstkaartje

Goedemorgen.

Vandaag heb ik eens heel wat anders. Een geborduurd kaartje met een stempel van Besties.
Op de site van Stempelträume stond een Challenge met een Bestie. Die vond ik zo mooi. En ik was toevallig net dit kaartje aan het borduren, dus heb het samen gevoegd en dit is het resultaat geworden.

Heute mal etwas ganz anders. Ein gestickte Karte mit ein Stempel von Besties.
Bei Stempelträume fand ich der Challenge mit Thema Besties. Diese Stempel fand ich so schön.
Ich habe es verarbeitet auf meine Stempelkarte wo ich gerade mit am sticken war.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
http://stempeltraeume.blogspot.nl  alles mag met een bestie.
http://happyweekendchallenge.blogspot.de/ engel oder Fee

Fijn weekend
Geesje

10 opmerkingen:

  1. Hallo geesje, die Karte ist wieder wunderschön, aber warum hast du sie zweimal im Blog
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Irgendetwas ist falsch gegangen. Wenn es richtig ist habe ich die eine weg genohmen, nur geht dass nicht in der Blogliste. :(

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende kerstkaart, prachtig geborduurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw schitterend Geesje, ik vind je kaart prachtig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschön liebe Geesje, und sticken kannst du ja sowieso immer schön...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kerstkaart met prachtig borduurwerk en een schattig stempeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallohallo Geesje! Das ist eine wunderschöne Bordüre und auch das ausgewählte Motiv ist wirklich herzallerliebst.Freu mich immer, deine Karten zu sehen :).
    Alles Liebe Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschöne Karte. Vielen lieben Dank für´s Mitmachen bei der HWC. Liebe Grüße Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow what a wonderful card and the image is really fantastic.

    Thanks for joining us at our angel or faries challenge at Happy Weekend Challenge
    Hope to see you again,hugs and greetings
    Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen