.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 1 september 2015

een bloemengroet.....

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor een heel nieuw blog waar ik ook mee in het DT team zit. scrap and card challenge.
Het kaartje heb ik gemaakt met een magnoliastempel en de sketch welke we gebruiken voor deze challenge. Het papier had ik nog liggen en kwam dit keer wel heel mooi uit.
Met een leuke tekststempel en wat bloemtjes en steentjes heb ik de kaart afgemaakt.



groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief, Geesje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig inspiratiekaartje Geesje...wat heb je Tilda weer prachtig ingekleurd....SUPERZZZZ

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe geesje,
    deine Karte ist wieder mal super geworden....
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen