.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 26 maart 2016

enjoy the moments

Fijne paasdagen.

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie. 
Dit keer een vrolijk voorjaarskaartje wat ik gemaakt heb voor de challenge van craftyfriends.
Het thema daar is "alles gaat" Ik heb dit keer voor een digi gekozen van Sami stamps
Daar hebben ze hele leuke digi's. Ik heb dit meisje uitgezocht.
Het papier wat ik gebruikt heb, dat komt van Joy. Met nog een kantje en een bloemetje, wat steentjes en een groen takje (joy).
Heute wieder ein neue Karte. Diesmal ein fröhliche Frühlings karte. Ich habe diese Karte gebasteld für craftyfriends. Das Thema is ist "alles geht" Diesmal habe ich ein digi genommen von Sami stamps. Dass Papier ist von Joy.


dit kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje


6 opmerkingen:

  1. mooi gedaan..het kantje is prachtig. mooi gekleurd. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    ich wünsche dir ein wunderschönes Osterfest im Kreise deiner Lieben.

    Deine Werke sind alle so wunderschön gestaltet. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card, so pretty...Thank you for joining us at Ching-Chou Kuiks Challenge and good luck in draw..Hugs Lozzy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty! Love the colors!
    Hugs,
    Leslie
    Crafty Friends DT teammie

    BeantwoordenVerwijderen