.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 14 april 2016

hallo kleintje

Vandaag heb ik voor de afwisseling weer een geborduurde kaart.
Dit keer gemaakt voor craftrocketchallenges Het thema is daar :Favoriete kleurencombinatie.
Omdat ik een nieuwe digi had van Art By Miran was dit kaartje snel bedacht. Ik wilde bij deze mooie digi een geborduurd randje doen. Na een beetje zoekwerk vond ik deze rand van Chrissie.
Paars is toch wel een favoriete kleur, Gecombineerd met groen.
In gekleurd heb ik weer met Farber Castel. Om een extra accent te geven heb ik langs het geborduurde stipjes gezet en afgewerkt met een paar strass steentjes.

Heute wieder ein gestickte Karte. Diesmal für Craftrocketchallenge. Dass Thema.. Favorite Farben Combo. Ich habe Lila und Grün genommen. Der digi ist ein neue von Art by Miran. Ich fand sie so lieb und paste so gut zu meine Stick arbeiten. Coloriert mit Farber Castel.


Groetjes Geesje

8 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Geesje....zooooo fijntjes met dat leuke borduurtje...ook het stempeltje is geweldig lief...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Und wieder eine super süße Karte...Das Mädchen ist zauberhaft..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Geesje, deine Karte ist ein Traum, so zart in den Farben
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card and image! Love all that pretty lavender! So sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this image and the stitching is fabulous. A really lovely card. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This little girl is soo cute! Very pretty card.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is too cute. Thanks for playing at Lemon Shortbread and good luck. Hoep to see you back tomorrow for a new challenge. Bettina DT Member Lemon Shortbread xx

    BeantwoordenVerwijderen