.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 1 april 2016

kerstkaartje

Voor het weekend hebben ze mooi weer voorspeld, dus dacht ik... laat ik dan maar een kerstkaartje posten. hihi.
Voor de challenge op cccdigicreations heb ik dit kaartje gemaakt. Het thema is daar dit keer "alles gaat" en de sponsor voor deze 14 dagen is dr digi hous.
Ik vond de kerstman wel heel leuk en tja, ook kerstkaarten moeten weer gemaakt worden.
Naast de digi van dr digi heb het ovale malletje van Marianne Design genomen en verder de stammen, boompjes en hertjes van Leanne. Nog wat vogeltjes en een sterretje en klaar is mijn kaartje.
De sketch die ik gebruikt heb is van cheerfulsketches Ook daar is vandaag een nieuwe challenge begonnen.



groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    Ostern ist gerade vorbei, da muss man schon an Weihnachten denken.....hihihi. Eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich wünsche dir einen guten Start ins Wochenende. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine super liebe Karte...Aber hebst du sie auf für nächstes Weihnachten??
    Aber sehr süß...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Geesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another lovely scene. Perfect Card. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geesje,
    leuke kaart en wweet je je kan ook meedoen bij de challenge op facebook van Dr. Digi. Je hebt tenslotte er ook dieren bij.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen