.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 21 april 2016

mooi haar.

Vandaag weer een andere kaart. Dit keer een leuke digi van Sassy's studio.
De kaart heb ik gemaakt voor creativecraftcottage. Thema....Feminime Ik heb deze digi van Sassy gebruikt met achtergrond papiertjes uit een blog. De mal is van Marianne Design. En verder heb ik de sketch gebruikt van cheerfulsketches Die vond ik wel erg mooi passen bij deze digi.
Naast de digi een paar vlindertjes, kantje en een vogelhuisje. Het groene takje had ik gevonden in Duitsland.

Heute wieder ein andere Karte. Diesmal ein digi von Sassy's Studio. Diese Karte habe ich gebastld für creativecraftcottage. Der schablone ist von Marianne Design. Mit schmetterlinge, Stitze und ein kleines Vögelhauschen ist der Karte fertig. Der sketch von cheerfulsketches habe ich genommen/


mijn kaartje doet mee bij;
Groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. PRACHTIG kaartje weer Geesje...een heel mooi ingekleurd stempeltje weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geesje this is just a delightful springy creation. Love all the little embellishments you have added.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! mooi gekleurd. wat zijn die takjes grappig. groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card. Great colouring. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen