.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 22 juli 2016

Dansen

Zoals beloofd heb ik vandaag nog een tweede kaartje voor jullie.
Dit keer gemaakt voor de challenge bij craftrocket. Het thema is daar voor deze challenge stippen en strepen. Ik heb dit kaartje gemaakt met een digi van The paper shelter.
Verder heb ik het kaartje in paarse kleurtjes gehouden. De muzieknoten zijn van een malletje van Joy craft. De steentjes heb ik in Duitsland gevonden. Nog een stempeltje erbij en mijn kaartje is klaar.

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

8 opmerkingen:

  1. prachtig. mooie digi!! leuk met die muzieknootjes groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the music die cuts! I need those!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karte ist wieder wunderschön geworden...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty image, beautiful colours and design - a gorgeous card! Thanks for playing along with us at Crafty Calendar this month.
    Please remember you need to be a follower of our blog to be in with a chance of winning a prize:)
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card.....Thanks for playing along with us at the Cutie Pie's :)
    Wendy X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, thanks for joining us at Cutie Pie's this month. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable card!!! Thank you for joining us at Digi Choosday Challenges. Monica.Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for sharing your cute, polka dotty pastel creation with the Cutie Pies!! Good luck!! Sarah :0)

    BeantwoordenVerwijderen