.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 15 juli 2016

Waterelfje...

Een nieuwe challengeblog wat werkt met "alles gaat".....als het maar fantasy is.
Dus elfjes, zeemeermin enz..... Ik was gevraagd om daar in het DT team te komen en dat wilde ik wel. Engeltjes, elfjes zeemeermin... dat zijn plaatjes waar ik wel van hou.
Mijn eerste kaartje is deze geworden. Een waterelfje.
Ik heb papier van Joy genomen en daarop een plaatje wat ik heb ingekleurd met de Farber Castell. Daarop heb ik de golvenstans, ook van Joy geplaatst.Er onder een kantje (lace) en daarop een streng van pareltjes. De twee schwirls aan de zijkanten geven het een extra glittertje.
Het nieuwe blog heet.....fantasycrafters

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. UIiii wieder eine tolle Karte... Auch die Farbe ist super.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the gorgeous die cuts on your beautiful card. Thanks so much for joining us this time at the Pile it On Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I adore this card! Perfect for our Monochromatic challenge. Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen