.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 3 augustus 2016

gewoon een kaartje

Gewoon een kaartje... ja, ik weet niet zo goed wat ik er boven moet zetten,dus dan maar "gewoon een kaartje" Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van cccdigicreations waar het thema is "alles gaat" De digi is van de 2.de sponsor ArtiDoodles
Het papier wat ik gebruikt heb, had ik in mei in Duitsland gevonden. Getwijfeld, maar toch meegenomen en achteraf absoluut geen spijt van gehad, Voor dit soort plaatjes is het gewoon heel leuk. Naast het papier heb ik nog een doily en kant gebruikt en langs de kanten een stickerrandje. Op de dolily heb ik nog strass steentjes geplakt.

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Prachtig de combinatie van t plaatje en het papier. groetjes Joanne ps.doe jij ook nog iets anders als kaarten maken?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Geesje.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Geesje....alles mooi gecombineerd!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty thanks for playing Crafting by Design Challenge Love and hugs Carole x Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Geesje!! Love the papers too!! they fit perfect with the image!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Hugs,
    Sandra
    TTCRD DT
    Cards and Creativity {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely and creative card. Great job with wonderful creativity. I love seeing your lovely art work and visiting your blog. Thanks for joining us!
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen