.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 19 augustus 2016

Stranddag

Vandaag heb ik weer stranddag. :) Ik vind het gewoon leuk om zoveel afwisseling te maken in de kaarten, dan weer winter, dan weer zomer...
Mijn kaartje is dit keer weer gemaakt met een Bestie. Bij mijn Besties Duitsland
 loopt een nieuwe challenge met als thema "alles gaat" optie vakantie. Dus heb ik een strandkaartje gemaakt. De digi is een Bestie ( verplicht voor deze challenge) welke ik weer ingekleurd heb met mijn Farber Castell. Dan heb ik blauw papier genomen en daar een plaatje van Marianne Design op geplakt. De doily erachter ....op de voorgrond heb ik de Bestie geplakt en verder versierd met de dolfijn, lisdodde en strandstoel van Marianne Design.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Das ist aber eine süße Karte richtig urlaubsmäßig...Wunderschön.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! En afwisseling is juist zo leuk, vind ik! Dan blijft het verrassend om bij iemand te komen kijken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen