.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 20 september 2016

sneeuwpret

Dit keer weer een winterkaartje. "Sneeuwpret" Ik heb dit kaartje gemaakt voor de creativesketchygirls. Daar is weer een leuke sketch waarmee je een kaartje moet maken. Ik heb 2 digi's van de sponsor gebruikt, zodat ik een soort sneeuwgevecht kon maken, Ik vond dat ik dat met deze sketch leuk uiteen kon zetten.
De sponsor is dit keer fabrikafantasy Voor de kaart heb ik naast designpapier een doily gebruikt. De letters zijn van Joy Craft.


groetjes Geesje


4 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    heute konnte ich wieder so viele wundervolle Werke von dir bestaunen. Ein Werk so wunderschön wie das andere. Ich bin von deinen Karten begeistert. Sie sind so vielseitig gestaltet. Sie gefallen mir alle sehr gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje weer Geesje ....de sketch heel mooi uitgewerkt...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, ist auch schon Weihnachten bei dir??? Süße Karte..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen