.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 11 december 2016

Lila Tumbelina

Vandaag heb ik eens geen kerstkaartje maar een mooie bloemenkaart in lila.
Voor het blog van Moonflower mag ik GDT zijn en mocht een digi uitzoeken om een kaart te maken.
Ik heb voor deze leuke gekozen. Ze heet Tumbelina.
Ik heb voor deze kaart gekozen voor de kleur lila/paars. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.  Het papier komt uit een blokje. De ovaal is van Marianne Design en de andere malletjes ( bloemen en vlinders) zijn van "Precious Marieke" Ik heb de vlinder en de bloemetjes nog een keer extra in het paars uitgestanst en die er weer opgeplakt. In de bloemetjes nog een extra strasssteentje.

mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje weer Geesje..prachtige details erop en dan in die mooie lila kleurtje, een echte beauty!!!
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Geesje, ich bewundere deine tollen Arbeiten, leider fehlt mir die Zeit um alles zu kommentieren, Habe eine Menge Aufträge für Feiern, habe gestern 30 Minilaternen gemacht.
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wunderschön geworden...Auch die Farbe ist toll...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen