.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 1 februari 2017

allemaal hartjes

Voor de laatste keer vandaag...... nog één kaartje.
Deze heb ik gemaakt voor pearlysparkles waar het thema "love is all around" is.
De digi heb ik ingekleurd met Farber Castell Polychromos en is van art by Miran.  Verder heb ik een kantje gebruikt en steentjes. De bloemetjes zijn van Nellie Snellen ( pons) en het groene takje van Joy Craft. Het hart en de ovale vorm zijn van Marianne Design.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Geesje!
    Veel succes bij de challenges, ik vermoed dat dat wel lukt.

    xoxo
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is ook dit kaartje Geesje...je ben wel erg creatief zo te zien ..het zijn ook allemaal toppertjes die je laat zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a gorgeous card! I love the dies and the distressing you did! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty card. Love the die cuts you chose to use for this. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She's very cute Love how you''ve coloured her in and framed her with those lovely die cuts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Så flott kort! Takk for du deltar hos kort o mania!
    -Ane DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful. Thanks for sharing this with us at Crafting with Dragonflies for our first challenge in 2017. Hope to see you back for more!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice card, nice coloring :) Thanks for playing with Kort O Mania. DT-Gina

    BeantwoordenVerwijderen