.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 25 maart 2017

B voor.....bruin, boek,

Dit keer een CAS kaartje..... Het thema is dit keer .......B van....... ik heb gekozen voor een digi van een jongen met een boek. In het nederlands.... Boek en Bruin ...In het engels.. voor Book, Boy Brown... in het duits Braun, Buch, Buchstaben.
Het papier is van Joy Craft en de digi van Sami. Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castel Polychromos.... en ik heb om het jongetje heen veel letters van stikkertjes geplakt.
Stom toeval is dat ook de boekenweek weer is begonnen.... dus is het ook nog een heel actueel kaartje.Ik wilde de digi tot uiting laten komen, vandaar dat ik een caskaartje gemaakt heb.
De kaart is voor craftyfriends De digi is van samistamps en heet I love books.


groetjes Geesje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten