.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 5 april 2017

voorjaar

Vandaag heb ik weer twee kaartjes voor jullie. Een voorjaarskaartje en een paaskaartje.
Eerst maar het voorjaarskaartje. Deze heb ik gemaakt voor daisychainchallenge. Thema dus.. "voorjaar hangt in de lucht" Ik heb gekozen voor een mooie digi van Coni Fong. ingekluerd met de farber castel polychromos. Het papier komt uit verschillende blokjes. Verder heb ik een kantje gebruikt en wat strasssteentjes. Omdat het meisje een bloemenmand in de handen heeft heb ik op de voorgrond natuurlijk een bloementafreeltje gemaakt met nog een extra swirl. Op de bloemen een vogeltje.


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Dit is een hele leuke digi - zo mooi ingekleurd ! Prachtig kaartje Geesje ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen