.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 20 mei 2017

Lekker genieten

Voor vandaag heb ik nog een tweede kaartje. Dit keer een kleurenopdracht bij craftyfriends. Je moet minstens 2 kleuren gebruiken van de volgende 6......Geel, groen, rose, paars, oranje en blauw.
Ik heb ze in deze kaart alle 6 verwerkt. De digi is van Bugaboo. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Verder heb ik bont designpapier gebruikt. Hierop een doily geplaatst en een kantje, en daarop een ovale mal van Marianne Design. Voor de digi heb ik nog malletjes van Marianne Design geplaatst.



Groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Good evening

    Your card is gorgeous Geesje… Thanks for making your beautiful DT Card for the challenge this fortnight. Enjoy your weekend.

    Crafty Hugs
    Diane Louise
    Team Leader at Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen