.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 2 juni 2017

Haar transport

Sorry.... ben ik nog een keer.... scroll even naar beneden voor mijn andere kaartjes van gisteren en vandaag.
Bij de challenge van crafterscafe is ook een nieuwe challenge begonnen. Het thema hier is alles gaat met als optie transport. Na lang nadenken welke digi ik daarvoor kon gebruiken van de sponsor heb ik voor deze gekozen. Ik vond did wel een leuke knipoog naar het thema..... "Haar-transport" De vogeltjes vervoeren de haarstrengen. :)
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De digi is van sheep sky design en heet butterfly-hair. Ik heb de kaart weer in Monochrome kleurtjes gehouden zodat de digi goed uitkomt. De digi geplaatst op een vierkant, daaronder Kraftpapier. De dwarsbalkjes ookmet een extra kraftpapiertje en ertussenin een doily. Steentjes op de dwarsbalkjes en een extra vlindertje, dat ook wil helpen.


groetjes Geesje


4 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Dieses Motiv finde ich ganz traumhaft und du hast es so wunderschön coloriert. Deine Werke sind im er etwas besonderes und ich komme nicht mehr nach alles zu kommentieren. Ich mache dir sehr ein Kompliment für alle deine Werke. Ich wünsche dir ein schönes Pfingstfest. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Geesje ook je andere kaartjes zijn mooi
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schittrend weer dit kaartje Geesje...heel leuk stempeltje erop en ook weer zo mooi ingekleurd...

    groetjes en een fijn pinksterweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wieder einmal ehe super schöne Karte....ist dir toll gelungen.
    lg und schönes Wochenende
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen