.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 7 februari 2018

love you

Een verliefd muizenpaartje. Ik vond dit zo een lieve digi .. die heb ik gekozen voor deze challenge.
De digi is van Pinkgemdesign en heet valentine mice. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Vervolgens heb ik de boven en onderkant bewerkt met een pons van Marthe Stuward. Het achtergrondpapier is weer van Lozzy. Hierop heb ik de digi geplaatst en ervoor een paar malletjes gebruikt van Marianne Design. De kaart is voor creativecraftcottage waar het thema "love" is.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    eine wunderschöne Karte, mit einem zauberhaften Motiv, was du super coloriert hast. Ich bin wieder begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet image and a fantastic scene you're created for them! I love the little toadstools and grassy border! A wonderful Valentine card! Thanks for sharing it with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful creation and a wonderful card!!! Love the colours and the image you have used is so sweet!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    HUGS Cicci
    TTCRD DT
    Cicci With the Pen {welcome to vistit and follow my blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super adorable card lovely work.
    Thanks for sharing with us @ AGOAC

    smiles Christine DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The dies are a great accent for this image. The heart border is a sweet finishing touch.

    http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com.au/">

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart!
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen